Tuesday, September 14, 2010

Förtalskampanj

Fick detta Facebookmeddelande vilket är rent förtal:
(tagit bort namnet på personen som vidaresänt)

Jag blev väldigt förvånad när jag fick detta meddelande i min inkorg här på facebook. Jag tänkte bara att det var trevligt att meddela att min sambo hade fått med sig din tandborste från Göteborg ända hem till mig i Sigtuna. Att du får ta del av brevet beror på att jag tycker det är fel av Judit att ens skriva sånt här till mig, vet inte om det är skitsnack, rykten eller sanning?? Dra inte in mig i någon konflikt bara..
Lycka till med valet...



Judit Burda den 11 september kl. 09:09
Hej Cia! Jag måste förklara min kommentar. Det finns en islamist som blev inkvoterad på två listor i Gbg som säger i en Svt dokumentär att mannen skall kunna slå sin fru med en tandborste om hon inte gör som mannen vill. Dokumentären kan du se på min blogg längst ner. Göteborgsmoderaterna är ute efter 400 000 muslimska röster och därför vill de ha Waberi kvar. Problemet är bara att muslimska gruppen är inte en homogen grupp och med dessa värderingar som han numera totalt förnekar ( går alldeles utmärkt att ljuga enligt Koranen för att nå utsatta mål) kommer han inte att dra många röster. Några Al Shabab röster kommer han att få om de som tänker rösta på honom öht har rösträtt. Göran är en av anhängarna till honom och en som har röstat för legalisering av prostitution i Europarådet. Han har inte den friskaste kvinnosynen heller. Mvh Judit


Jag har skrivit ett svar:

trist att du blir indragen i Judits konstiga påhopp
Dessvärre väntade påhopp från Judit
Jag har flera gånger förklarat för Judit att rapporten i Europarådet som jag röstade för handlar om skydd för prostituerade INTE legalisering av köp däremot avkriminalisering av säljare, stopp för trafficing och krafttag mot barnprostitution. rapporten kan hämtas på Europarådets hemsida.
http://assembly.coe.int/Mainf.asp?link=%2FDocuments%2FAdoptedText%2Fta07%2FERES1579.htm
Jag stöder inte Waberi tvärtom tog jag votering på stämman mot honom och förlorade.
Lycka till Du också

No comments: